<p><strong>Služba zaškolení obsluhy docházky na dálku</strong>, zahrnuje školení v rámci stávajícího systému, například nové obsluhy nebo proškolení stávající obsluhy v rámci cca 3 hodin</p>
<p><strong>Školení technikem společnosti zahrnuje:</strong></p>
<ul>
<li>Úvod a vysvětlivky do systému</li>
<li>Fungování terminálu</li>
<li>Vytvoření uživatelů a práv na přístup do softwaru</li>
<li>Demonstrace tvorby uživatelů</li>
<li>Demonstrace tvorby skupin uživatelů</li>
<li>Demonstrace tvorby pracovních směn</li>
<li>Tvorba bilanci</li>
<li>Ostatní kroky spojené s používáním softwaru – licencování, záloha, atp.</li>
</ul>
<p><strong>Definice:</strong><br />EDO Training (dále jen školení) zajišťuje školení technikům společnosti TSS Group s.r.o. při stávající instalaci systému EDO. Školení je vhodné pro novou obsluhu systému, nebo jako proškolení stávající obsluhy systému.</p>
<p>Školení probíhá přes vzdálenou plochu, v žádném případě se technik společnosti TSS Group s.r.o. nepodílí na síťových nastaveních nebo řešení problémů mimo rozsah docházkového systému.</p>
<p><br /><strong>Povinnosti instalační společnosti:</strong></p>
<p>Montážní firma je povinna minimálně 5 pracovních dnů před školením kontaktovat technickou podporu TSS Group a domluvit si termín školení, zajistit Teamviewer na instalaci, plný přístup (administrátorská práva) na instalovaných zařízeních, školená osoba by si měla daný čas vyhradit pro účely školení.</p>
<p><br /><strong>Čas technika strávený při výkonu školení by neměl přesáhnout 3 hodiny, jakýkoli další zásah nebo podporu mimo rozsah školení je třeba komunikovat s instalační firmou, nebo zakoupením služby EDO support.</strong></p>
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz