Elektrická koloběžka Cocis ZERO 1500W 20AH cerná s homologací pro provoz na silnici

15585
15585
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_01.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_02.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_03.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_04.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_05.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_06.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_07.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_08.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_09.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_10.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_11.jpg
HECHT_COCIS_ZERO_BLACK_Detail_12.jpg
29 999 Kč s DPH
24 793 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem ext. 999 ks
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Osobně v Brandýse:
středa 3.4
Přepravní společností:
pátek 5.4
KódHECHTCOCISZEROBLACK
EAN8595614930116
VýrobceHECHT MOTORS s.r.o
Záruka24 měsíců
Externí skladC14 - 999 ks
PopisDiskuze

Elektrický skútr poháněný 1500 W bezuhlíkovým motorem s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Maximální rychlost je omezena na 45 km/h, proto jej mohou řídit již osoby od 15ti let s řidičským oprávněním skupiny AM.

Motor je napájen z kvalitního lithiového akumulátoru 60 V / 20 Ah. Na plně nabitý akumulátor je dojezd až 60 km. Akumulátor je uložen ve skříňce pod sedlem, v podlaze pod nohami řidiče je další skříňka, kam je možné volitelně umístit druhý akumulátor.

Skútr je dvoumístný, maximální zatížení je 175 kg. Vybaven je kotoučovými brzdami, kola jsou obuta do robustních bezdušových pneumatik 18*9,50.

Ideální je jak do městského provozu, tak na přejíždění kratších vzdáleností mimo město, například pro dojíždění do zaměstnání nebo školy.

Zásadní výhodou elektrického skútru je velice levný provoz s minimální údržbou. Náklady na ujetý kilometr jsou zlomkem nákladů provozu spalovacího motoru. Levněji už lze jezdit jen na kole, nebo chodit pěšky. Elektromotor je tichý, neprodukuje žádné zplodiny, má vysoký točivý moment již v nízkých otáčkách. Skútr je proto v rozjezdu svižný, což se hodí zejména v městském provozu.

Údaj o maximálním dojezdu udává orientační hodnotu, jaké je možné dosáhnout za naprosto ideálních podmínek. V praxi je pak dojezd do značné míry ovlivněn hmotností řidiče a dalšího nákladu, výškovým převýšením překonávaným při jízdě, povětrnostními podmínkami, stavem vozovky, způsobem jízdy, četností rozjezdů (například na křižovatkách), stavem pneumatik (zejména jejich nahuštění), kondicí akumulátorů a mnoha dalšími faktory. V extrémních podmínkách se tak dojezd může snížit i na méně než 50% uváděné hodnoty.

Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: