Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím
MITAS XT-644 ARMY je univerzální dezén pro cestovní enduro vhodný pro jízdu na silnici i v lehkém terénu. Schválen pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a evropské normy E 75.
MITAS XT-754 je klasický dezén pro zadní kola mimosilničních motocyklů určený pro použití v měkkém až středně tvrdém terénu s vynikající samočistící schopností. Schválen pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a evropské normy E75.
MITAS XT-754 je klasický dezén pro zadní kola mimosilničních motocyklů určený pro použití v měkkém až středně tvrdém terénu s vynikající samočistící schopností. Schválen pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a evropské normy E75.
MITAS XT-754 je klasický dezén pro zadní kola mimosilničních motocyklů určený pro použití v měkkém až středně tvrdém terénu s vynikající samočistící schopností. Schválen pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a evropské normy E75.
C-15 Dezén pro přední kola motokrosových motocyklů vhodný zejména pro středně tvrdý až měkký terén. Konstrukce dezénu zaručuje optimální vlastnosti ve všech jízdních režimech.
C-11 Dezén pro přední kola motokrosových motocyklů vhodný zejména pro středně tvrdý až tvrdý terén. Konstrukce dezénu zaručuje optimální vlastnosti ve všech jízdních režimech.
C-19 Dezén pro přední kola motocyklů použitelný v středně tvrdém až měkkém terénu. Dezén zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a samočisticí schopnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice a pro Enduro F
C-19 Dezén pro přední kola motocyklů použitelný v středně tvrdém až měkkém terénu. Dezén zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a samočisticí schopnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice a pro Enduro F
C-19 Dezén pro přední kola motocyklů použitelný v středně tvrdém až měkkém terénu. Dezén zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a samočisticí schopnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice a pro Enduro F
C-17 Dezén vhodný pro přední kola motokrosových motocyklů, vhodný pro kamenitý a velmi tvrdý terén. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice.
Mitas C-21 Dezén pro středně tvrdý až tvrdý terén. Směs dezénu je optimalizovaná pro časté brzdění a precizní kontrolu při provozu motocyklu v tvrdém terénu. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice.
Mitas C-21 Dezén pro středně tvrdý až tvrdý terén. Směs dezénu je optimalizovaná pro časté brzdění a precizní kontrolu při provozu motocyklu v tvrdém terénu. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice.
Mitas C-12 představuje desén pro zadní kola motokrosových motocyklů vhodný zejména pro středně tvrdý až měkký terén. Konstrukce desénu zaručuje optimální vlastnosti ve všech jízních režimech.
C-19 Dezén pro přední kola motocyklů použitelný v středně tvrdém až měkkém terénu. Dezén zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a samočisticí schopnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice a pro Enduro F
C-18 Dezén pro zadní kola použitelný ve středně tvrdém až měkkém terénu. Nová konstrukce zesílených bočních bloků. Dezén zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a samočisticí schopnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % te
C-18 Dezén pro zadní kola použitelný ve středně tvrdém až měkkém terénu. Nová konstrukce zesílených bočních bloků. Dezén zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a samočisticí schopnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % te
C-20 Nový typ dezénu vhodný pro širokou řadu terénů s vynikající životností. Vhodný pro středně tvrdý až tvrdý terén. Vynikající jízdní vlastnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % terén, 20 % silnice.
C-10 Dezén pro zadní kola motokrosových motocyklů vhodný zejména pro středně tvrdý až tvrdý terén. Konstrukce dezénu zaručuje optimální vlastnosti ve všech jízdních režimech.
C-18 Dezén pro zadní kola použitelný ve středně tvrdém až měkkém terénu. Nová konstrukce zesílených bočních bloků. Dezén zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a samočisticí schopnosti. Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a EN, 80 % te