Bridgestone Battlax S20 200/50 ZR17 M/C (75W) TL zadní

Obrázek (6)
Obrázek (6)
Obrázek
Obrázek (1)
Obrázek (2)
Obrázek (3)
Obrázek (4)
Obrázek (5)
imgs/AUTT_RE5170.jpg
BTS20_rear.jpg
AUTT_000000000030003125.jpg
na dotaz
na dotaz
Tento produkt nelze zakoupit
Dostupnost:
Nedostupné
Kód5171
EAN3286340517119
VýrobceBridgestone
Záruka24 měsíců
PopisDiskuze
200/50 ZR17 75W TL Bridgestone S20R - Bridgestone posílil svou řadu motocyklových pneumatik o prémiovou sportovní pneumatiku Battlax Hyper Sport S20, která je určena pro majitele vysokovýkonných motocyklů se zdvihovým objemem motoru od 600 do 1300 ccm.

Prémiová pneumatika S20 je první pneumatikou Battlax používající označení s písmenem „S“ (= Sport) a završuje produktovou řadu pneumatik Bridgestone řady Hyper Sport, která kromě dalších specialistů na sportovní jízdu po silnici i závodní dráze zahrnuje také pneumatiky Battlax BT-016 Pro a BT-016.

Cílem vývoje pneumatiky S20 bylo podle japonských konstruktérů splnit požadavky evropských sportovně zaměřených motorkářů na co nejvyšší úroveň ovladatelnosti na všech druzích silnic s mokrým i suchým povrchem a za všech jízdních podmínek zahrnujících cestování po dálnici, jízdu po okresních silnicích plných zatáček, městské ulice i závodní okruhy. Inženýři společnosti Bridgestone přitom využili svých bohatých zkušeností z MotoGP.

Větší styčná plocha při náklonu

V porovnání s pneumatikou BT-016 Pro nabízí S20 ještě lepší ovladatelnost na mokru a suchu při zachování vynikající životnosti. Osvědčená konstrukce společnosti Bridgestone s bezešvým ocelovým nárazníkem MSB (Mono Spiral Belt) a vysokotažným pogumovaným kordem HTSPC (High Tensile Super Penetrated Cord), byla optimalizována tak, aby vznikla větší styčná plocha při jakémkoli náklonu. Výsledkem by měla být lepší přilnavost za všech podmínek. Větší styčná plocha zlepšuje při menším náklonu pocit kontaktu s vozovkou a zvyšuje jízdní komfort. Při středním a větším náklonu ocení jezdci vyšší úroveň stability při průjezdu zatáčkou.

Drážky dezénu pneumatiky S20 se uprostřed běhounu napřimují. Tím se zlepšuje chování pneumatiky v zatáčce při malém náklonu, zejména pak při vjezdu do zatáčky. Boční drážky na přední pneumatice zasahují až do ramenní oblasti a zlepšují tak pocit kontaktu s vozovkou při velkém náklonu, jakož i přilnavost na mokrém a suchém povrchu. Širší drážky na zadní pneumatice jsou zárukou naprosto spolehlivé přilnavosti na mokru.

Bezprostřednější přilnavost

Použití nové směsi „Silica Rich“ a společností Bridgestone patentovaného polymeru NanoPro-TechTM, který omezuje zahřívání materiálu během jízdy, zlepšuje přilnavost na mokru a při nízkých teplotách. Tím je zaručena vysoká úroveň přilnavosti hned od startu během zahřívací fáze bez kompromisů v oblasti životnosti přední i zadní pneumatiky.

Přední a zadní pneumatika disponuje technologií 3LC – 3sekční běhounové směsi (3 Layer Compound) s optimalizovaným rozdělením měkké a tvrdší směsi, jež zlepšuje přilnavost na suchu, podílí se na vysoké stabilitě při průjezdu zatáčkou a přispívá rovněž k dobré životnosti.

Lepší přilnavost na mokru

Výsledky srovnávacích testů s pneumatikou Bridgestone BT-016 Pro ukázali, že nová pneumatika S20 poskytuje vyšší úroveň přilnavosti na suchém povrchu a zvyšuje jistotu při průjezdu zatáčkou a celkově dosahuje vysoké úrovně sportovních jízdních vlastností. Na závodní dráze mohou jezdci očekávat vysokou stabilitu v zatáčkách a rychlejší časy na kolo díky lepší a vyváženější přilnavosti vpředu a vzadu.

Testy společnosti Bridgestone dále poodkryly fakt, že přilnavost pneumatiky S20 na mokru je ještě lepší než u pneumatiky BT-016 Pro, která byla dosud měřítkem v této oblasti. Výsledky také potvrzují vysokou úroveň stability při prudkém dešti jako důsledek lepší přilnavosti, životnosti a snadné ovladatelnosti. Novinka bude v Evropě k dispozici od ledna 2012 ve čtyřech rozměrech pro přední kolo a v sedmi rozměrech pro zadní kolo.
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: